min älskling är sjuk!

Hon var hur glad och pigg som helst runt 21.00 sen vid ca halv 10 så spydde hon rakt ut bara. Först trodde vi att hon ätit nånting konstigt och som ville komma upp. Efter att hon lugnat ner sig lite så gjorde jag en flaska välling & la henne inne i soffan och gick sen in i köket där Rikard & mamma satt & efter bara några sekunder så börja hon skrika därinne! Man springer dit och då ligger hon med spyor över hela sig själv :'O En annan fick ju panik och visste inte vad man skulle göra & nu har hon spytt sen dess. Hon hinner sova ungefär 15-20 minuter sen kommer det igen. Men nu sover hon lite lite längre så jag tror att det börjar ge sig lite. Jag försöker ge henne vatten så hon ska ha nånting som kommer upp.

Att det kan gå så snabbt. Tur vi inte satte henne i bilen & börja åka hemåt. Vi hade tänkt åka ut med husvagnen i helgen men det skippade vi. Inte schysst att ta med henne ut när hon är sån här. Nu ska hon få sova ut & bli frisk!

Rikard var tvungen att åka hem iaf, för han hade räknat med att bara åka ner sen hem igen så han hade katterna inne. Men han har ringt nu flera gånger för att kolla läget och han sa också att det känns piss att sticka men det är som det är. Åker han inte så pissar katterna sönder allting där hemma ;S

Nu ska jag nog lägga mig ner bredvid älsklingen och se om jag kan få någon sömn. Kommer inte orka nånting annars. Känner mig redan yr i huvudet. Hoppas på en bättre Jessica imorgon bitti :)<3



mammas lilla hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0