Marieberg med Emmelie :)

Idag har jag & Jessica varit med Emmelie till skopunkten & där hitta jag stövlar och foppatofflor till Jessica :) Så små och söta. Var in på Marieberg & kollade runt också & då köpte jag 2 linnen till mig. Skönt nu när det börjar bli varmt.. eller ja, börjar och börjar. Det är! Efter det åkte vi hem till Anki & Lars-göran (Emmelie mamma&pappa) & tog en kaffe :) Jessica & William fick ett kex & lite festis ;) Det var nog inte alls fel.

Men men, nu är jag iaf hemma & är hur trött som helst. Sitter & väntar på att det ska finnas tillräckligt med varmvatten så man kan ta en dusch :) Det har varit avstängd pga av nånting med varmvattenberedaren. Sen kommer Rikard och då ska vi åka ut med husvagnen & där kommer "vi sitta och ha det bra" hahahaha Jessica ligger & sover, hon är väl slut efter allt springande i affärerna ;) Skönt. Nu ska jag bara ta nånting att äta sen blir det duschen. Bye!


 


Jessicas fina skor :) Gick bara på 120.- för båda paren.
Det är inte alls fel. Men det var egentligen bara stövlarna hon behövde, men
foppatofflorna var så himla söta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0