Lite roliga frågor!

Snodde den här från min kusin, hon får anmäla mig om det svider för mkt ;) mohaha

Nu:
Vad har du för hårfärg – mörkbrunt
Hur lång är du? – ca 167
Vem är du kär i – Rikard & min dotter :)
Har du nån pojk-,/flickvän - Självklart!
Vad brukar du göra på fritiden – är med min dotter, pojkvännen & familj, vänner.
Var allt bättre då - Va!?

Har du:
Kysst någon – Eeh, måste tänka. JA, klart!
Sovit brevid någon med samma kön – haha ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Jaaa
Slagit ner nån – haha, nej & kommer inte heller att hända. Snälla jag ;)
Ljugit för en bra vän – en vit lögn kanske :P
Svikit någon – tyvärr ja.

Vem:

Skrev du senast till på msn – angelica andersson.
Kramade du senast – min dotter.
Sov du hos senast – mamma&pappa(är där nu när Rikard jobbar hela veckor)
Ringde dig senast – Rikard.

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråtadet har jag nog.
Nån har sårat dig så du börjat gråta
kan man säga, ja.

Ärlighet:

Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – jaa..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – haha väldigt mkt.
Jag har smugit ut utan lov - har aldrig blivit behövt
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – joo..
Jag har en hemlighet som ingen vet om – det finns många.

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – nope.
Jag har druckit alkohol – haha ja
Jag har tagit medeciner mot drepression – nope.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – tror inte det.
Jag har vaknat gråtande – ja.
Jag har somnat gråtande – många gånger.

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - har aldrig varit på en & vill inte heller.
Jag har sett någon dö - nej.
Någon du har känt har nyligen dött - nej.


Lite roliga frågor :) Tycker det är kul att svara på massa såna där även om man börjar tänka på mkt som man egentligen inte ska tänka på. Men det försvinner snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0