Kvällen som kommer!

Nu är Rikard på väg ner hit & sen ska vi packa oss in i bilen & åka upp med husvagnen där mamma & pappa är :) Blev iaf en natt. Jessica har blivit mkt bättre men har ätit lite dålgit under dagen. Just nu ligger och hon vilar i sängen & ricker lite välling från & till :)

En liten rolig sak som en kompis sa!
Vi pratade ui telefon om jobb och massa sånt.

Angelica - Jag skulle lätt kunna gå på gatan!
Jag - Eeh, okeeeeeej! HA HA HAAAAA!
Angelica - Vadå? Vad är det för fel med det?
Jag - Aa så jävla lågt sjönker jag ju inte.

Och då säger hon att hon menar att hon lätt kan gå på gatan och plocka skräp ;D hahaha
Jag trodde ju att hon mena ngt helt annat ;) Men men, då vet jag att det står rätt till i hennes huvudet. Man börja ju fundera lite först innan man förstog vad hon menade ;D

Nu ska jag ringa Rikard sen packa lite smått & gott som ska med :D Bye!



Jessica när hon vilade samtidigt som hon lyssnade på musik :) SÅ UNDERBAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0