Jaaa!

Hellu! Sökte jobb för ca en vecka sen & dom ringde idag & ville att jag skulle komma dit imorgon bitti klockan 15.00 :) Är så himla glad just nu men har inte fått det än. Nu känns det verkligen som man har fått en chans fast man inte har världens bästa betyg :) Hoppas verkligen att min tur har kommit nu. Ska ge tillbaks till Rikard som stått ut med att betala för allting så himla länge :) Han ska verkligen få nånting dunderfint!!!

Blev ju lite snabba ryck med tanke på att jag var hemma i Grängesberg & satt i lugn & ro med Rikards mamma & grillade och hade det bra & sen ringde dom så det var bara att ringa till mamma & fråga om hon kunde hämta. Iofs kunde man ha åkt tåg men hon får tillbaka bensinpengar och det vet hon ju :) Så nu är man nere i Örebro igen.

Skriver imorgon igen för nu ska jag sova, hoppas bara min hals blir bättre tills imorgon. Är hes som en gris! :) Det ordnar sig nog. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0