Gamla minnesbilder!

Lite roliga & väldigt gamla bilder!



Johan, min syster & jag :) OBS! Väldigt länge sen!


Jag & en gammal kompis! OBS! Väldigt länge sen!


Jag med en stor nalle! OBS! Väldigt länge sen!


Finast hunden som funnits i denna värld! RIP Ebba <3


Min syster & jag! OBS! Väldigt länge sen!


Jag i pappas gummistövlar! haha Skulle ha valt ngn storlek större, eller? haha
 OBS! Väldigt länge sen!


Jag kunde somna överallt! OBS! Väldigt länge sen!


Min syster, Emmelie, jag, Bella & min andra syster! OBS! Väldigt länge sen!


Mina systrar & jag! OBS! Väldigt länge sen!


Min syster, Johan & jag! OBS! Väldigt länge sen!


barnen Karlsson som ett ganska "seriöst" Luciatåg, va tycks! OBS! Väldigt länge sen!


Min lillebror! OBS! Väldigt länge sen!


Min syster tror hon är assnygg på det här kortet ;) OBS! Väldigt länge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0