Fredagskuul - inte för mig!

På fredag fyller Emmelie 20 år #¤%& Skulle vara jätteroligt att följa med men har tyvärr inga pengar till det. Värdelöst! Men men, det kommer fler gånger. Kanske ordnar sig ändå, det vet man ju aldrig. Men först ska jag bli frisk :) Är fortfarande kass i halsen & känns som det blir värre men jag vet inte. Ska dricka en kopp te fast jag vet att man inte ska dricka varmt, men det är ju så himlaaaaaa gott :D Skiter i om det är bra eller dåligt faktist! Hehe

Jessica har varit grinig hela dagen men det ömmar väl fortfarande i hennes lilla mage efter hennes magsjuka :/ Men jag kan ju säga att man inte är på sitt bästa humör när man själv är sjuk & sen surar hon för minsta lilla. Men det släpper väl snart hoppas jag :)

Nu ska jag ut & ta en cigg för att det är så himla bra för både halsen & resten av kroppen.. JA, jag är ironisk ;) Sen ska jag nog slå på en film som man kan sova till haha Kör med den där varenda kväll, känns inte lika ensamt då. Fast jag ligger i ett hus med 6 personer x) haha Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0