Dagen hos syster-yster!

Har fikat med syster & spelat plump :) Jessica & Wilma har sovit i varsin sova, som om dom skulle ta upp så mkt plats haha Men men, snart ska vi åka hem för Hanna, Wilma & Frille ska iväg på 40års kalas :)

Pratade nyss med pappa som är på väg hem från Grängesberg. Han har varit iväg med Rikard och fått hjälp med bilen :) Det hade gått bra, så dom kommer väl när som helst.

Ska nog lägga mig & dega i soffan sen, känner mig rätt seg på nå vis. Får se vad man hittar på senare :)
Ngn gång i veckan ska jag iaf träffa Angelica, har jag bestämt :) Henne har jag inte träffat på ett bra tag nu. Känner nu att man måste få en dos med henne så man klarar sig :) haha Då kanske man kan gå på stan & fika eller ngt annorlunda. Skulle vara roligt!

Jessica sitter just nu & myser med Wilma :) Riktigt myskärlek mellan dom & Jessica är så försiktigt & kan vara hårdhänt men menar bara väl. Nu låter det som att hon skadat Wilma men så är det inte :) Hon ska mysas & kramas så hårt hehe



Wilma!


Jessica & Wilma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0