Besök & sen åska!

Kom hem från Hanna runt 15.00 & då kom Emmelie förbi med William & drack kaffe & snacka massa skit ;) Jessica & William lekte och fick bada för båda varma & svettiga av värmen. Tvätta av dom med Fruktis schampo :) Men dom blev snabbt skitiga igen för vi gick ju självklart ut. Man kan ju inte vara inne när det är varmt och fint. Dom är ju ändå barn så dom får vara smutsiga ;) Men men, senare börja det iaf åska och blixtra & det tyckte jag inte om. Har typ men för livet från det att jag var hemma själv när jag var mindre och det började dundra & blixtra ute. haha Jag är livrädd för den ;/ ^^

Nu ska man snart sova, känner mig helt seg i kroppen ;) Imorgon kommer det nog vara lite skönare & bättre luft. Inte lika tjock värme ;) Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0