allt helt enkelt!

Dom är mitt allt!

Jag vet själv att jag kan vara en riktigt grinfit*a till flickvän ibland. Men när jag blir sur så finns det alltid en anledningen. Jag & Rikard har varit tillsammans i 3 år, 5 månader & 9 dagar idag :) Vi har stått ut & klarat oss igenom väldigt mkt skit men samtidigt har vi haft dom mest underbaraste stunderna tillsammans. Kan inte få det bättre men samtidigt vill jag hela tiden ha bekräftelse om att det är jag som kommer först. Vi har världens finaste dotter tillsammans & det är det bästa som hänt mig. Hon kan vara en riktig "pain in the but" men jag älskar henne så grymt mkt!

Alla har vi dåliga dagar & det måste man få ha, men man ska aldrig låta det gå ut över dom man älskar & är rädd om!
Det är nånting jag måste lära mig väldigt.. nu på en gång faktist! Man får lära sig att lämna mig ifred när jag inte är på humör. Du får du helt enkelt ta den skit du får om du inte gör det, men samtidigt får du absolut inte strunta i mig helt! :O

Texten är väl mest menad åt min älskade Rikard :) .. men det finns vissa andra som kan ta åt sig lite av hörnen haha :D

Från det ena till det andra, jag höll på att somna i soffan förut när jag kollade på "Ballar av stål" & då ringer Rikard & efter det.. tror ni jag var trött eller?! Nej, det var jag inte & så sitter jag här. Pucko jag vet! Jag ska faktist gå & lägga mig nu men först måste jag ta en cigg sen hitta en film jag kan somna till & sen slå på insomningstimern på tvn så den inte går hela natten ;) Somnar bättre när det är ljud i bakgrunden.

Imorgon vet jag faktist inte vad man ska hitta på. Kanske ringer Jenny & ser vad hon & Wendela ska hitta på för skoj :) kanske kan ta en promenad med dom om det är fint väder, vore skoj :)
Har fixat vagnen nu RIKARD. Nu är den fin + att påsgrejen inte åker ner hela j*vla tiden! ;)

Jaja, go'natt allihopa!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0