Väldigt bra dag.

För det första så hade jag fått sovmorgon om inte Emmelie ringt och väckt mig klockan 9, men det är smällar man får ta tydligen ;) Hon & William kom iaf förbi & drack kaffe & hon hade med mockarutor. Riktigt gott! Jag & Jessica följde med henne hem sen & dom små skulle bada i en liten pool :) Inte för att det blev så mkt badande för vattnet var lite kallt. Men vi slog igång på vattenspridaren & tänkte att det skulle dom tycka väldigt mkt om men dom var typ lite rädda för den & tyckte inte alls om att få lite vattendroppar på sig :/ haha Sen gick vi iaf in & kolla lite på "Farsan". Såg inte hela men det jag såg var bra :) Efter en stund åkte vi ner till min mormor och drack lite kaffe där & prata en massa.
Klockan 5 skulle vi vara hemma hos Marie som fyllde 45 för några dagar sen & fira henne med grillat & tårta :) Riktigt gott & gud vad fint dom fått i huset. Var som att komma in ett helt annat hus än det man sist var in i. Kommer bli superfint när det är helt klart :) Kom iaf hem därifrån runt 8 och då var Jessica helt slut. Hon badade ju lite hemma hos Marie & där stog hon ett litet tag och skvätte vatten på mamma ;D .. som självklart skvätte tillbaka!

Jessica ligger & sover nu men vaknade till nyss & grät. Tror hon har lite ont i huvudet. För det första så drutta både hon & William i backen & båda slog i huvudet i backen.. självklart! Sen hemma hos Marie så satt hon inte still på stolen & en annan sa hela tiden "om du inte sitter stilla så kommer du ramla" och det gjorde hon & slog i hakan i bordet :/ Hon kanske inte hade världens bästa dag men det är sånt som händer.

Imorgon kommer säkert vara världens segaste! På Tisdag åker jag hem till Angelica & ska sova där till på Onsdag & sen klockan 12 så sitter vi på bussen mot båten ;) Kommer ha så grymt roligt! Ska nog slå en pling till Angelica nu & ha lite röksällskap sen blir det nog sova.. kanske en film hehe Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0