Stekt i solen!

Min syster kom i morse med lilla Wilma och då drack vi kaffe & prata massa, sen kom Stefan hem & strax efter det så åkte Hanna & då låg vi och stekte i solen ;) Väldigt skönt, men väldigt tråkigt. Haha När Frida kom hem så la hon sig därute med oss också haha Vi låg nästan överallt.. på bordet, stolarna stog upp och massa skumgrejer, allt för att slippa ligga i gräset. Äckliga insekter! Men men, man har iaf fått färg & det är bra ;) Önskar bara att benen tog åt sig lite mer. Är det fint imorgon så ligger jag där igen. Den här sommaren ska jag har färg. Ingen blekfis här inte ;D Nu gick vi bara in för att äta  det blev makaroner med korv ;) Nu ska jag ut & sätta mig i solen igen med en cigg i näven. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0