Snabb uppdatering!

Har inte blivit så mkt uppdatering nu på ett tag men det kommer mera imorgon. Lite snabbt nu iaf!
Imorse kom min Bävern, Emmelie & William förbi på fika. Dom stannade inte så länge men Emmelie kom tillbaka igen efter ett par timmar hehe Svårt att motstå mig jag ;) Hanna & Wilma var här idag också & har varit här stort sett hela dagen :) Wilma var lite sur nu på kvällen så dom åkte hemåt. Är kanske lite kolik som härjar i hennes lilla mage, stackars liten.

Känsliga ord kan förekomma
;)
Hamnade i bråk med min minsta lillebror. Fyfan, för irriterande ungjä*el säger jag bara. För det första satt han & härja däruppe för att mamma inte ville hjälpa honom med hans cykel & då gick jag upp & då sa han massa skit som inte ens ska nämnas. För det andra så hade han sönder en film som var min & det fula var att han gjorde det med flit & då fick jag nog. Vi hamna i slagsmål däruppe och hade jag inte haft Jessica så hade jag gett honom en fet smäll! Mamma tycker att det är jag som ska växa upp men hon kan ju börja uppfostra sitt fi*tnylle till barn. Är så grymt irriterad på att hon aldrig gör nånting. Det är aldrig hans fel och blablabla! Skiter i vad fan hon säger. Jag gör det mamma & pappa skulle ha gjort för flera år sen. Pappa får inte säga till för då tycker mamma att han sjönker till deras nivå. Det är för att hon inte klarar av att se ngn skälla på hennes minsting, men det är fan ingen som bryr sig eller ens vill vara i samma rum som han så länge han beter sig som en FI*TA!

Nu ska jag sova tror jag. Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0