Sista dagen!

Idag är det torsdag så då är det sista dagen här. Ikväll åker vi hemåt & imorgon blir det midsommarmat hemma hos Lillemor(Rikards mamma) :9 Det kommer bli kanonfint. Man kan hoppas att det regnar lite småskvättar för dom som köpt saker på Sova :D Då får dom tillbaka pengar, om det inte är ngt "lurt" med det där :P
Rikard låg inte i sängen när jag vakna så jag antar att han jobbar fast han är sjuk :/

Men men, 3 blöjor kvar till Jessica :| lite panik har man. Men jag hade räknat ganska bra ändå, det är inte illa ;) Hon ligger fortfarande och sover medans en annan vakna halv 7 sen dess har man typ bara suttit här. Jag ska väl göra ordning lite te & en macka :) Kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0