Marieberg med syster + barn!

Igår - Var med Hanna till Marieberg & handla lite smått & gott :) Roligt att gå där för det finns ganska mkt man vill ha. Gick där & kollade i några timmar sen efter det åkte vi hem till Nicole & hälsa på :) Skulle absolut inte vilja bo där.. eller kanske lite då ;P Hon bodde iaf väldigt fint. Sen åkte vi hem & då var klockan 19.30. Så jag hade en heldag med min kära syster :)

Idag - Jag hade ställt klockan på 06.30 för att min syster skulle hämta upp mig klockan 08.00, tror ni att jag kom upp så tror ni helt fel! Haha Hon kom 07.40 & då låg jag & sov och hade slagit av larmet i sömnen haha Inte så bra men det var väldigt skönt att sova. Hehe! Men iaf, jag gick upp när hon kom & då klädde jag på mig sen åkte vi till mormor. Hanna hade lovat att skjussa henne till tåget som gick klockan 10.08 & man ville ju ha en kopp kaffe innan man åkte vidare :) Efter att vi släppt av mormor så åkte vi till Marieberg för Hanna skulle byta en tunika som hon köpt på Gina igår som var för liten. Fanns inte den storleken hon skulle ha så då blev det ett presentkort. Åkte vidare till Skopunkten & kollade lite snabbt men lilla Wilma blev lite småsur så vi åkte hemåt istället :) .. fast vi stannade till en snabbis utanför Marieberg för Wilmis blev väldigt hungrig så hon fick äta lite :)

Just nu - Har precis gjort en flaska välling till Jessica & nu ligger hon & sover i sin vagn. Hon hade ju somnat i bilen, stackare. Känns så elakt när man ska behöva väcka henne men hon sover nog skönare i vagnen än i bilbarnstolen ;) hehe Hon tackar nog mig senare i livet haha. Ska nog in en sväng på Facebook & titta sen blir det lite mat tror jag. Kram L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0