IDIOT-knott!

Kan bli galen på alla j*vla knott som ska vara på en hela tiden! Jag, Hanna, Wilma & Frida åkte upp till mamma & pappa som var ut med husvagnen & skulle grilla och hade mysigt. Jovisst, trodde vi ja. Min syster fick panik och ville därifrån på en gång för Wilma skrek som en tok & mamma tyckte att det var bättre vi tog med Jessica hem igen för det var extremt mkt knott. Dom kom från ingenstans & var tusentals på ett och samma ställe. Men Jessica hann iaf bada i Ymningen & det gillade hon tydligen sa mamma & hon åkte båt & det tyckte hon nog om :) Hon hade saknat mig iaf, det märktes för hon ropa efter mig när Frida kom med henne & hon ville vara hos mig hela tiden<3 Lilla pärlan!

Men men, imorgon ska jag åka till Angelica runt 5 & sen åker vi imorgon ;) Kanoooooonkul kommer det bli! Ska se till att packa allt som ska med redan ikväll så man slipper stressa imorgon. Brukar alltid bli så iaf. Borde ju faktist vara duktig på att packa eftersom jag gör det varje gång jag åker ner till Örebro & det händer rätt ofta men ändå glömmer jag alltid nånting, typist! Men inte imorgon, det ska jag se till ;) nu ska jag nog gå & lägga mig iaf, är lite trött. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0