Hon börjar prata :)

Hon satt i soffan & hör ljud från vägen & då säger jag att det är en Lastbil som låter & hon säger Lastbil :D Glad man blev i kroppen på ngt sätt. Snart kommer hon springa omkring och inte göra mkt mer än att prata / tjata på en :) Än så länge ser jag fram emot det, men jag tror inte jag kommer tycka det är lika kul sen när hon gjort det ett tag ;) hehe

Från det ena till det andra, imorgon är det sista dagen här på Rikards jobb :) Har gått ganska fort ändå & Rikard ringde nyss och sa att han fryser, har ont i halsen & har nog feber. Det var inte roligt att höra. Är antagligen jag som smittat honom för när vi kom hit så kallsvettades jag som en gris & hade väldigt ont i halsen :/

Nu ska jag göra en flaska välling till Jessica. Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0