Händer inte mkt!

Just nu sover Jessica här i soffan & själv sitter jag framför & samtidigt kollar lite på en film. Definitely maybe heter filmen & den är ganska bra :) Ska väl göra ordning en macka snart, börja låta i magen.

Igår kväll när Rikard slutade åkte vi in till Allingsås & köpte typ en kebabtallrik men det var inte kebabkött, vet inte vad det heter men godare var det :) Till det var det Tzatsiki, fetaost & pommes. Riktigt gott var det iaf! Det går ganska snabbt ändå tycker jag. Efter idag är det bara 2 dagar kvar & jag har inte haft alltför tråkjigt heller. Kommer i vågor :) Ena stunden är man road & andra inte men jag klarar mig. Kul att han ville ha med oss iaf :) Och jag trodde det skulle bli lite jobbigt med Jessica eftersom hon är inte i ngn fas där hon är envis, sur & ska ha som hon vill, annars. Men det har gått riktigt bra, så det känns inte alls fel. Hon är glad & igår slog hon med en kudde på mig & kasta nappar omkring sig & skratta som en tok ;D Älskar när hon är glad!

Nu blir det macka, kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0