Dag 1 på Rikards jobb!

Det har inte varit några problem alls ;) Rikard sa igår att han inte kommer kunna vara komma och prata/umgås så mkt under dagen men jag tycker att han har varit här ganska ofta ändå :) Okej, det har varit typ 5-10 minuter men ändå :) Jag visste ju innan jag följde med att han måste jobba så jag var beredd på att sitta helt själv med Jessica från 3 inatt till typ 6 ikväll ;) Jessica ligger & sover nu men när hon vaknar ska vi gå ut en snabbis sen ska hon få lite mat. Örtagårdsgryta ;) Det gillar hon. Jag ska nog slå på en film tror jag. Rikard köpte ju en 19 tums LCD tv med inbyggd dvd :) Det är inte illa.

Skulle lägga upp lite nya bilder som ligger på kameran men hittade inte sladden. Rikard sa att den låg i bilen men det gjorde den inte. Får fråga honom nästa gång han tittar in.

Pratade en snabbis med ANgelica förut också ;) & snart är det dags för kryssning tillsammans med henne, Alexandra & Eva-Lena :) Det kommer bli kanoooners. Nu blir det filmtajm tills Jessica vaknar :) Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0