Utekväll med syster!

Första gången som man var ut med systeryster & drack :) Igår var man iväg på streetmeet med min syster & massa annat folk. I början var det väl ganska tråkigt för jag är absolut inte intresserad av bilar på någe vis, men efter ett par öl så var det skitroligt :) Gick runt & prata med folk. Blev en riktigt lyckad kväll helt enkelt :) Nu blir det duschen nästa sen ska jag börja läsa i körkortsboken så jag lär mig nånting snart haha

Pratade med min ängel i telefon för också. Saknar henne så extremt mkt <3 Hon ville prata med mig hela tiden & det kändes toppen att hon kände igen min röst. Hon berättade massa saker som jag inte riktigt kunde förstå men det var underbart iaf :) Saknar & längtar tills hon kommer till mig igen!


Jag & syster (Nyktra, eller?) haha flumbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0