Sorligt, men väldigt sant!

Det blev som det blev & det var som det var. Man vill gärna ändra lite saker nu i efterhand men man är ju som sagt ganska efterklok. I ett förhållande ska man faktist båda 2 offra saker om man vill att det ska fungera bra. Jag offrade en hel stad för dig men inte duger man för det. Men men, som jag sa nu är det som det är! Nu har du gjort ditt val. Kanske inte känns som det bästa men men. Idag har jag inte känt nånting annorlunda alls men det kommer väl då jag verkligen förstår att det hänt. Förstår bara inte hur man kan vara så iskall & känslolös mot en person som man senast igår älskade mest i hela världen. Det kan snabbt vända, eller var det bara nånting du sa och kanske kände för stunden!? Nu ska jag upp och ta en dusch & inte tänka mer alls.

Jessica ligger & sover nu & somnde lätt ikväll. Igår var hon vaken läääänge. Tror det berodde mest på värmen. Men efter ett litet bad så somna hon :) Imorgon ska jag & Jessica med pappa in till stan för jag ska köpa mig en mp3 & en handfläkt. Känner att det skulle sitta fint & hoppas solen fortfarande är framme då blir det sola när man kommer hem. :) Bye!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha uppdaterade precis TVÅ inlägg :D jag tar igen allt på samma gång ;D

2010-07-04 @ 22:01:51
URL: http://emmelielinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0