Solat idag!

Först åkte vi med Hanna till bvc & sen när vi kom hem la jag & min brorsa oss för att sola men han gav upp så fort solen gick bakom ett moln. haha Då kom min syster ner & hon låg där med mig & solade ett bra tag :) Jag har fått massa färg, äntligeeeeeeen! Imorgon ska jag nog också ligga och glassa lite i solen om jag orkar :) Mkt mkt skönare nu när man har mp3 och bra musik ;9 Då orkar man ju faktist ligga där ett tag. Emmelie, Marcus & William kom förbi på en kaffe/saft och satt här & prata skit ett tag :) En liten stund efter att dom kommit så kom mamma hem från jobbet, så då satt vi därute hela bunten och snacka skit haha Nu är jag riktigt trött och ska bara få Jessica att sova sen blir det nog sova för mig med. Ska väl bara borsta Jessica tänder och sen se om hon vill sova nu. Har ju redan lagt henne en gång ikväll men det var någon som tog upp henne.. för ovanlighetens skull! Nu ska jag ut & ta en ryk, sen blir det tandborstning i högsta högg :D Bye!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0