Sluta & börja bete dig som folk!

Tänk lite innan du gör saker bara för att jävlas! Vi bestämde att vi inte skulle krångla med Jessica & det lät helt suveränt. Men du trodde kanske inte att jag verkligen skulle flytta den här gången! Men fatta, jag orkar inte ta din skit mer. Du kan inte dumpa & kasta ut mig hur många gånger som helst och tro sen att allt ska vara lugnt efter 1 vecka eller 2. Börja bete dig som en pappa till din dotter & sluta krångla. Förstår inte varför du vill vara osams när vi kan vara vänner. Men om du fortsätter som du gör nu så kommer vi aldrig kunna vara sams & det måste vi vara för vi har faktist en dotter tillsammans!
Och du kan inte säga saker sen låtsas som ingenting. Förstår inte att jag ens kunde gå på ditt snack om att du inte skulle "sätta käppar i hjulet". Du gör jämt såhär så jag borde ju ha lärt mig. Men nej, kärleken är blind som sagt men nu rä det ju förståligt från ditt håll. Du har ju inga känslor kvar, men du älskar din dotter hoppas jag, så gör allting på det lätta sättet. Jag vill & kan inte ta henne ifrån dig, hon ska ha sin pappa. Men du verkar tro att jag är värsta freaket som ska ta henne ifrån dig! Men sluta snacka skit om mig & berätta vad du själv har gjort & till och med vad du inte gjort under dom här 2 åren. Du kanske har betalat det mesta men det var inte så viktigt att ha henne när vi var tillsammans men nu är det jätteviktigt helt plötsligt. Man kan ju börja undra varför. Är det bara för att "sätta käppar i hjulet" som du så snällt inte skulle göra. Börja bete dig som en 25 åring & inte en som är 5!

Jessica är bara 2 år men hon kan känna vad som händer iaf & jag vill inte att hon ska göra det! Tänk lite på din dotters bästa istället för ditt eget hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0