Saknaden är väldigt stor!

Kollade på bilder igår & jag saknar min Jessica så grymt mkt. Längtar tills hon kan vara här och man kan pussa på henne igen :) <3 Hon är verkligen mitt allt & den enda som gör mig hel, min dotter!
_______________________________________________________________________

Skjuts & öl är klart tills imorgon. Så klockan 10-11 imorgon så åker vi mot Askersund hela gänget :P Kommer ha så jävla roligt & massa nytt folk kommer man träffa. Bara man han fått i sig lite öl så kan man snacka med allt & alla :P Hoppas bara det blir en kanonhelg & inge bråk för det är det värsta som finns. Kattskit på det! Och Emmelie ska med nu så det kommer bli kul. Henne har jag inte festat med på väldigt väldigt länge känns det som. Har hon barn så har inte jag & när jag har barn så har hon :P Men nu jävlar! haha Kommer läggas upp bilden från cruisingen, men vet inte riktigt när :) Men det kommer iaf ngn gång. Dagen efter kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0