Positivt & braaaaaa!

Idag har vi pratat & det känns bättre. Säger varken ut eller in! Men bättre känns det.

Jessica somnade ovanligt bra idag. Lååång dag för henne kanske! Först fick hon bada av sig sen behövde bara ge henne flaskan, borsta tänderna på henne & sen frågade jag om jag skulle bädda i ordning hennes säng & hon svarade ja & sen la jag ner henne där & hon somnade utan problem :) Så himla skönt.

Imorgon om det blir sol så ska jag slappa lite under den ;) Försöka få lite fin färg nån gång. Har ju trots allt tagit med mig bikinin av en anledning & inte är det för att bada haha badkrukan själv sitter här x) Får ta & göra det när Jessica sover lite, annars blir det massa spring ;) Kanske doppar mig i deras lilla pool med typ 30 cm djupt vatten haha kan vara skönt att svalka sig lite. Kan ju alltid flyta omkring där i på en madrass mohaha hoppas jag inte drunknar bara.. om jag trillar i :P Jessica har iaf lärt sig en läxa efter morgonens lilla händelse i poolen ;) Hon klättrar varken ur eller i själv längre. Nu måste man hjälpa henne :)

Nu ska jag nog lägga mig & sova. Är sjukt trött! Försökte sova mitt på dagen men det är inte lätt när man har en liten tös på snart 2 år som styr ens liv ;) hehe Blev ingen sömn med andra ord. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0