moorfaar | haannaa | moormoor idag!

idag har vi varit lite överallt känns det som :) Först åkte vi hem till morfar med oskar som skulle följa med honom & fiska i några dagar/en vecka eller ngt sånt ;) Blir lugnt & skönt här då. hehe Efter det åkte vi förbi emmelie en snabbis och hämtade pumpen så vi kunde pumpa upp resten av poolen. Efter det åkte vi hem till hanna & tog en kaffe där och prata lite. Sen blev det att åka hemåt :) jessica & frida badade i poolen efter att vi bytt vatten & blåst upp den helt :) Det gillade båda 2 tror jag, såg så ut iaf! frida & mamma skulle upp & rida & då hoppade jag & stefan av hemma hos mormor för ingen av oss är speciellt intresserade av hästar ;) Gick & träffade angelica & emmelie en snabbis innan vi åkte hemåt också, trevligttrevligt :) Och just nu sitter jag här & pratar med rikard i telefon, har precis varit ut och tagit en cigg & nu ska jag snart ner & äta snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0