Mamma skrek, sen skrek jag!

Hahaha jag hade pratat i telefon & såg att mamma satt ute & skulle precis tända en cigg, så jag satte mig där på en stol & tänkte att jag kunde ta det sista. När jag suttit där i typ 30 sekunder så skriker hon till & jag fort som fan, upp ur stolen & ställer mig bredvid henne. Jag tänkte va fan är hon dum eller, hon kollade på mina ben & när jag väl kopplar att jag ska kolla också så ser jag världens största (nu överdriver jag, men stor var den) skalbagge sitta där, då skrek jag!!! Fan, hade hon sagt helt lugnt att "Lisa, du har en skalbagge på benet" då hade jag bara kasta bort den men nej, hon ska skrika som om jag hade ett monster på mig. Kände hur hjärtat nästan flög ur kroppen på mig hahaha men eftert var det lite roligt för jag tror faktist han ville ha lite snålskjuts eller att han var med rädd för mig än jag för honom.

Säger som Inger sa (morfars tjej) "Man kan inte tro att det är dina barnbarn" haha morfar är utemänniska och tror inte han tycker nå insekt är äckligt. Men vi är så äcklade av allt sånt där att vi nästan dör när vi ser nånting. haha Kanske inte myror och sånt, men spindlar, skalbaggar & sånt snusk!

Ikväll somnade Jessica snabbt & enkelt. Inge krångel alls, väldigt skönt! Jag ska lägga mig i soffan & kolla på tv med min mamma som är så himla snäll & ger inte alls sina barn skräckupplevelser som vara resten av livet. haha Fick ju det sista på ciggen iaf, det var ju snällt :) Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0