Lillasysters 18 årsdag!

GRATTIS KÄRA SYSTER PÅ 18 ÅRSDAGEN! Hoppas du får en toppenkväll ute :)

Det bara rinner i min näsa! Jag har aldrig känt av pollen förut men i år är det mkt. Jobbigt!

Halv 12 kom Bävern, Anki, Emmelie & William & fira Frida på 18 årsdagen :) Efter det kom mormor, Anki, Jon, våra 3 kusiner, Lenah, Krille & lilla Axel, morfar & Inger för att fira henne. Har varit fullt upp idag. Jobbigt bara att man snörvlar som en besatt bara.

Ikväll blir det filmtajm med brorsan. Vi ska se Paranormal Activity 2 & se om den är ngt att se :) Den första var ju asläskig. Höll på att skita ner mig i slutet x) hahaha Men jag klara mig som tur var ;) Nu ska jag iaf gå & snyta mig sen vara lite social med mamma & min syster som sitter i köket :) Bye!

Kommentarer
Postat av: FridaAlexandraFräänKarlsson.

Tack så mycket.

Känns bra nu.

Köpte ju mitt första ciggpaket idag. 07/07-10.

Så nu är det ju bara krogen/kryssning kvar! q:

2010-07-07 @ 23:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0