Ingenting har hänt!

Idag har jag inte gjort ett skit. Sov en stund förut, skönt! Imorgon kanske jag ska in till stan, får se hur det blir. Ska fixa körtillstånd & på torsdag ska jag iväg med mamma på den där kursen som man måste gå på :) Det kommer bli skoj som fan när man väl får köra & det är lagligt för en gångs skull. haha Har ju kört med Rikard innan lite på småvägar ute i skogen & det skulle absolut inte åka mkt bilar där enligt Rikard. Vad kom!? Jo, stora husbilar & Jeepar :O hahaha Man fick ju inte panik, nejnej! Dog nästan. :P Men han sa att jag skulle lägga foten på bromsen & så tog han ratten, så vi överlevde ;) haha

Blir skönt som fan när man har körkortet & kan åka var man vill när man vill :) Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0