Inflyttningsfest + lite meraaaa!

Har inte skrivit på ett tag nu men har inte haft ngt speciellt att skriva om heller :) Kommer inte skriva så mkt nu heller för jag är helt slut & har varit hela dagen.

Mitt hjärta sover iaf nu & jag ska snart slå på en film, men vet inte vilken bara. Har köpt godis & allt så det kommer bli skitfint med en hemmakväll framför tvn.

Inflyttningsfesten hos Kenny & Sonny(dom är inte tillsammans) igår blev riktigt lyckad iaf. Jag hade roligt & det var väldigt roligt folk där :) Blev iofs bråk där en sväng men det fixa Kenny med en klackaspark ;) 2 bilder kan jag bjuda på nu sen ska jag slå på en film :) hehe


Sonny & Kenny!


Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0