hemma igen :)

Då var man hemma igen efter en underbar kryssning med Angelica, Alexandra & Eva-Lena :) Bussen kom fram till sthlm klockan 15 ca & då gick vi till "Flaggan" & åt nånting sen vidare ner & in på båten ;) Gick självklart ner till hytten först & fick en bra hytt, nära att hitta & nära rökrummet ;D Halv 7 gick vi upp till buffén & åt tills vi höll på att spricka, fanns allt man kunde tänka sig & mkt mer. Fanns mkt gott som man aldrig hade smakat & ens visste att det fanns :9 mums! Efter det gick till Taxfree'n & köpte på oss öl och sen ner till hytten för att göra oss till snyggisar x) Sen ut & partajade som galningar till klockan 6 på morgonen :D Tror ni vi kom upp till frukostbuffén som öppna 8 hahahaha vi sov fram till 1 & då åt vi frukost ;D Hade extremt roligt men det visste jag redan innan att jag skulle ha men man tror aldrig att det ska bli så kul ;) Man prata med allt och alla ;) Det är nånting som ska göras om. Riktigt roligt! Saknade min lilla älskling väldigt mkt bara. Fanns massa som hade med sina barn & det gjorde inte saken bättre :/ Men nu har jag träffat henne & pussat på henne & hon blev jätteglad när hon såg mig & det var toppen :)<3 Nu är man iaf helt slut & ska snart sova. Imorgon ska min syster firas som fyller 18 år :) Då blir det tårta & släktingar, så det kommer bli kul :) Ingen lugn vecka det här. Kommer massa bilder sen från kryssningen! Nu får det räcka ;) Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0