Fortfarande trött & hungrig!

Somna igår tillsammans med Casper(katten) i Fridas säng, men vakande runt 22 & ville äta sen sov igen, men gick inte så bra. Förstår inte varför jag inte kunde sova, var väl för att magen lät som ett jävla åskväder. haha Fick sova en stund med Casper iaf, det är alltid mysigt ;) Men som skulle Frida lägga sig där & då flytta hon på honom. Han tog hennes plats haha ;) Jag & Frida skratta som bara den hahaha Har inte ätit sen i förrgår känns det som, så jag måste äta nånting nu. Orkar inte göra nånting. Men men, idag ska jag iaf läsa lite i körkortsboken & se om jag lär mig nånting :) .. hoppas iaf!



Helgen har varit superkul, förutom vissa detaljer. Men men, det är såna smällar man får ta ibland!
Annars har det varit trevligt folk & öl ;) aldrig fel! hehe I helgen kanske det blir Askersund. Inget bestämt men får se hur det blir :) Skulle ju vara roligt iaf. Måste ju snappa upp alla kompisar som man inte träffat på hur länge som helst. Pratade med Jenny nyss & hon undra om jag ville komma hem till henne ngn dag & ha en liten "tjejkväll" med henne & Jennike :) Får se när det blir av, men det skulle vara roligt iaf :) Nu ska jag iaf äta, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0