Du måste känna dig stolt?

Förstår inte att du kan vara så iskall! Om du bara visste hur mkt jag gråtit för all skit du sa idag. Känn dig stolt nu, för du har äntligen hittat rätt sätt att komma åt mig. Hon är mitt allt & skulle aldrig göra nånting som skadar henne! Sluta blanda in henne. Hon har ingenting med det här att göra. Har absolut ingenting att leva för om hon försvinner. Är så grymt besviken på att någon man en gång varit älskad av vill nu förstöra & såra en på det vidrigaste sättet som finns! "Hon ska inte vara hos en nolla som dig!" Hur fan kan man säga så till sin dotters mamma? Jag har gjort allt för henne. Om du älskar henne så lämnar du henne utanför det här.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Ta inte åt dig Lisa, du är en jätte bra mamma <3

2010-07-26 @ 08:54:18
Postat av: Karina

Men vad tråkigt att det går den vägen att man väljer att använda sitt barn som slagträ,visar ju på en total omognad.

Då är man inte mån om sitt barn på rätt sätt om man inte kan ta sina strider själv utan måste blanda in små oskyldiga små barn,hon vet inte vad som pågår,hon kommer alltid att älska er på sitt sätt,och går man in som vuxen och försöker manipulera hennes känslor gentemot någon av er så kommer det att påverka henne som vuxen och genom hela livet.

Nä blir bara illamående att man inte kan sköta sina strider utan lilla Jessica's inblandning:-(

Hoppas det ordnar sig till det bästa..

2010-07-26 @ 09:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0