Det slutgiltiga!

Nu har vi pratat & vi kom fram till att det ska vara slut & att vi ska vara vänner. Känns väldigt konstigt men det går inte ha det som vi hade det. Hoppas du hittar ngn som kan göra dig lycklig igen! :') Min jessica är iaf här & är på topphumör. Kanske åker till karlskoga senare idag, får se om jag följer med. Måste duscha! haha

Men nu ska man bara hitta ett jobb och försöka hitta en lägenhet så man kan ta ner alla sina saker som står 10 mil härifrån. Kommer kännas väldigt konstigt nu ett tag & kommer nog inte vara på bra humör från och till heller. Men det är det bästa för jessica också. Nu ska jag vara lycklig med min dotter <3 hon betyder allt! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0