Dagen med Jenny :)

Idag kom Jenny hem till mig & var social :) Vi pratade om allt mellan himmel & jord. Massor som händer nu så det finns mkt att prata om. Jessica hon bara sprang omkring & prata och skratta med Wendela. Så skönt att hon inte förstår vad som händer. Skulle ha åkt till mormor samtidigt som Jenny åkte hemåt men mormor skulle sova, så vi fick komma efter 6. Nu har vi iaf varit där & jag fick mitt adressändringsbrev som jag inte vet alls vad jag ska göra med eftersom en viss person vägrar skriva på. Men men, det ordnar sig väl i slutändan. Inge krångel bestämde vi & jag trodde på dig men fattar egentligen inte varför eftersom jag innerst inne visste att det skulle bli såhär. Nog pratat om det!

Jessica ligger i sin säng & jag vet inte om hon somnat än, men hoppas det blir snart. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0