8/7-10

Först vaknade jag av att mamma kom med en flaska välling till Jessica :) Sen drack vi kaffe & strax därefter kom min syster med Wilma. Mamma åkte till jobbet halv 1 & jag in till marieberg med min syster, wilma, jessica & stefan för att köpa en laddare till hans ipod. Efter det åkte vi till garphyttan & hanna skjussade mig till Rebecca som jag inte träffat på hur länge som helst. Det var kul :) Satt där och pratade om allt knas vi gjorde när vi var små haha Hanna kom efter kanske 1 timma och då åkte vi till emmelie för att hämta körtkortsböckerna som jag skulle låna & nu SKA jag läsa i dom också ;) haha Låna dom är väldigt lätt men man ska ju öppna dom också. Nu måste jag ta det där jävla kortet så jag får köra bil ngn gång. haha Men nu sitter jag bara här. Höll på att somna i soffan tillsammans med Jessica. Hon somna men sen skulle jag röka & när jag kom tillbaka så fick inte jag plats längre, så jag satte mig här ;P imorgon kommer rikard och hämtar Jessica så då blir det tomt här. Han ska ha henne hela helgen. Nu blir det en cigg sen lägger jag mig nog på soffan igen :) bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0