4 förlåt-sms!

Imorse när jag vaknade hade jag fått 4 förlåtsms av Rikard. Han bad om ursäkt för hur han betett sig när han lämande Jessica. Hoppas bara att han menar allt han skrev i smsen. För jag orkar verkligen inte med mera bråk.

Fick min vattenkokare från Oriflame idag också :) haha den är testad & den fungerar suuuuuveränt. Funderar bara på vad jag ska ha den till ;) Får börja dricka te som en tok. Men nu har den iaf kommit!
Lite tråkigt väder annars hade man kanske tagit en promenad med hunden & Jessica :) Men blir nog ganska blött skulle jag tro. Får hitta på nånting annat :) Ska iaf gå igenom alla mina kläder som Rikard tog med igår & se vad man ska ha kvar & inte. Finns mkt skit som inte behöver vara kvar ;)

Undrar lite över hur bortskämd hon blivit när hon varit hos Rikard, hon har ett humör som inte fanns innan hon åkte ;) Eller så har hon bara blivit väldigt kaxig :P haha Hoppas det växer bort för hon får nog inga vänner på det där sättet HAHA
Men men, nu hoppas jag iaf att all bråk & krångel kan sluta så man kan leva ett lugnt liv & ändå vara sams allihopa. Nu blir det klädrensning, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0