Upp&ner-dag redan!

Ringde Paloma & självklart vill dom ha en med erfarenhet! Dom kan väl ge en chansen att få erfarenhet istället. Men men, hade ju räknat med det där svaret men man måste ju försöka iaf. Och det har jag gjort :) Snart kommer mamma från jobbet & då åker vi in mot staden & trillar in på arbetsförmedlingen för att få handlingsplan. Sen ska papper skickas hitan & ditan ;D Efter att vi varit dit så åker vi till mormor en sväng där det finns post till både mig & Jessica från skatteverket, antagligen bokföringspapper :) Äntligen klaaart med det iaf! Ska slå en pling till Ingalill också & se om man kan låna hennes skrivare & fixa ut lite papper som ska skickas iväg. Har nog aldrig i hela mitt liv haft kontroll över så mkt papper som jag har nu, men jag får ju erfarenhet ;) mohaha in your face! Men men, nu blir det facebook en snabbis sen lite käk :) Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0