Superbra dag! :)

Åkte in med mormor & min bror så jag var på arbetsförmedlingen 15.00. Tog en cigg innan jag gick in & sen fick jag träffa Mikael :) Hur trevligt & verkar vara en väldigt bra handläggare, så jag är helt nöjd med det. Fick en handlingsplan & Aså(jobbcoach) ska kontakta mig ang. ett möte med henne så ska vi prata lite innan jag ska börja söka jobb :) Nu känns det som det går åt rätt håll + att M ville vara helt säker & frågade flera gånger om jag verkligen var nöjd med handlingsplanen. han sa att det var för mig som vi gjorde den & att det skulle kännas bra & det gjorde det verkligen :) Emmelie ringde mig förut också & sa att jag skulle ringa ISS imorgon för nu behövde dom extra, dom hade frågat henne. Så nu kanske man kan få nå lite extrajobb så man får in lite extrapengar :) Det skulle verkligen inte skada.
Finns lite samtal som ska göras imorgon. Får be min syster hålla lite koll på Jessica medans jag ringer :) .. om inte Rikard har hämtat henne, för det sa han att han skulle göra om det blev som han tänkt sig :)
Träffade Sonny, Lee & Jonas efter att jag varit på arbetsförmedlingen också. Sonny bjöd på en vaniljlatte, riktigt god faktist :) Sen fick vi andra kolla på när Jonas käka cheeseburgare på donken, INTE OKEJ. haha
Ska fika med en kompis imorgon också som skulle till Lekeberg(någonstans) & hämta bildelar :) Trevligt! Skulle slå en pling när han närma sig här ;D Nu blir det facebook en stund, sen sova. Bye!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej vad letar du efter för typ av jobb? lycka till! kramar

2010-08-09 @ 18:43:03
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0