Slutar dricka snart!

För ett par år sen så hände en rätt vidrig sak när jag satt vi matbordet & skulle dricka mjölk. När jag skulle ta en klunk så såg jag 6 svarta prickar i mjölken ;| Hällde ut det & såg en spindel där. TÄNK OM JAG DRUCKIT UPP DEN! Och nu får ngn dag sen bara skulle jag dricka kaffe med mamma på morgonen & tog sista klunken & kände att jag fick nånting i munnen & spotta rätt ut i diskkon & DÄR LÅG EN FLUGA! Fyfan, säger jag bara! Ska börja dricka ur Jessica pipmugg. Så jävla äckligt! Undra vad som kommer ligga i mitt glas/mugg nästa gång! En kackerlacka eller?!

Men men, nog om snusk ;) .. var hos Sonny & Kenny igår & såg på Karate Kid, grymt bra film! Trodde inte den skulle vara så bra faktist men den var väldigt bra. Roligt var den också, genom heeeela filmen ;D
Snart ska jag iväg och hämta min soffa & sen när jag kommer hem blir det en dusch. Emmelie kanske kommer förbi på en kaffe om det inte blir försent. Prata massa skit ska vi göra :P haha

Saknar min lilla pärla som bara den. Satt och kollade på filmklipp på facebook! Läääääängtar efter dig Jessica! Hon kommer ner igen på Söndag & det känns som en evighet. Men det är skoj för henne att vara med sin pappa & farmor. Nu räcker det, byebye! :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Nej precis, det skadar ju aldrig:)

2010-08-13 @ 21:15:58
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0