Slavarbete hos systeryster.

Hanna kom hit imorse & drack kaffe & prata, sen följde jag, Frida & Jessica med henne hem. Hon ville ha hjälp med att skrapa altan. Slavarbete! Trodde faktist inte att det var så jobbigt, men har så ont i mina händer & har precis blivit av med blåsorna efter att jag hjälpte morfar. HAHA ^^ men men, man kan ju vara snäll & hjälpa till iaf :) Och det var extremt många getingar/bin när vi höll på & Hanna spraya med nån spray som hette Radar tror jag. Den funka ganska bra för dom försvann, men kom alltid nya ;| Vi sprang fram & tillbaka båda 2 därute, men fick ändå saker & ting gjort. Frida fick vara barnvakt åt Wilma & Jessica, hon satt självklart därinne & hade det bra under fläkten & framför tvn. :) Nu är vi hemma igen & Hanna tog med sig kyckling som hon ska bjuda på :) Inte illa det! Så det blir kyckling & ris med ngn sås till.

Min mage är inte på min sida idag känner jag. Vet inte om jag är hungrig eller om det är ngt annat fel ;| Får lite yrsel ibland när jag reser mig också. Hade det ofta när jag var yngre, men det berodde ju mest på att jag levde på skoooogaholmslimpa :) Nu äter jag ju faktist mat, men inte ofta det blir ngn frukost. Så jag kanske ska börja med det :) Få se om det hjälper.


Hanna(syster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0