Skogen är inte min grej!

Var med pappa, mamma, Oskar & Jessica ut i skogen för att se om vi kunde hitta nå svamp. Självklart skulle vi hoppa över en liten bäck & jag var bombsäker på att jag skulle trilla i men jag klara det galant ;) Mamma fick ta Jessica över, hade jag haft henne under armen så hade jag garanterat ramlat i x) Skogen är verkligen inte min grej.

Jag & Frida har varit väldigt duktiga idag :) Vi har städat hela nedervåningen. Det är inte illa för att vara Frida. hehe Nejdå, hon hjälper faktist till när man ber henne, oftast iaf!
Imorgon skjutsar mormor in mig till arbetsförmedlingen så jag är där till 15.00 :) Får se hur det går där. Så imorgon är det fullt upp. Lite städ på övervåningen & sen på möte :) Fullbokad dag. haha Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0