Roadtripp med systrar & barn ;|

Vi åkte med Hanna till Linköping för hon skulle verkligen ha barnvagnen som fanns där. Fanns inte en chans att hon skulle ta ngn annan :P Men men, vi åkte iaf med som sällskap & det var väl helt okej ända tills Hanna virra omkring som en yr höna & visste inte alls var hon skulle åka, medans en annan sa var hon skulle åka men ändå åkte hon inte där. haha Det är ju väldigt VÄLDIGT tur att man inte är åksjuk då.. inte! Magen vände sig ett par gånger, men det gick bra. haha Somnade efter ett tag, var väl därför det gick bra :D Men vi kom iaf fram till stället där hon skulle hämta vagnen, var ett nybyggt, väldigt fint ställe :) Men men, åkte iaf 12 & kom hem runt 7.. så det tog ett par timmar ;| hehe Jag var snäll & köpte en risifrutti till min älskade dotter som hon absolut inte tyckte va nå gott, så den åt jag upp istället :) Under tiden jag sov i bilen skulle själv det där dolda numret ringa & vaknar jag NEJ, så jag missade igen. HATAR DET! Men imorgon ska jag ringa ett samtal och se om det var dom, har mina aningar x) hehe hoppas hoppas! Det märks imorgon. Fredag imorgon, undrar vad som händer då? :) Men men, nu ska jag sitta lite på fb & msn & se vad folket har för sig, ska föra över lite pengar till faster också :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0