Morgondagen!

Snart blir det sömn faktist, har varit lite seg hela dagen. Kom ut på en promenad med Hanna förut, det var absolut inte fel :) Rör på mig alldeles för lite. Skärpning! haha Jessica somnade hur bra som helst ikväll. Låg bredvid henne & killa henne på huvudet, lite bortskämd men det är hon värd + att det är mktmkt skönare om hon somnar i vettig tid. :) Imorgon ska vi åka in med mamma till stan för hon ska lämna in brorsans gamla dator & då ska jag passa på att gå in på Öbo igen & då säger jag det rätt ut. "Jag ska ha förtursblanketten" nu kommer ingen kunna stå där och säga att den inte finns för det står på deras sida. Gud, vad störd jag blev sist! Men det finns folk till allt, säkert sommarvikarier. Men efter det åker vi nog en sväng till mormor :) Det var ganska länge sen jag var där nu känns det som. Ska ringa Jenny när jag är där också & se om man kan komma förbi & säga hej. Henne har jag inte heller träffat på länge :P Kommer bli en helt okej dag.
På fredag blir det fest hos, ska gratta en kompis :) Blir väl antagligen en lugn kväll för vi kommer sitta hemma hos honom :) Men det är aldrig fel att sitta & prata med kompisar & kanske nytt folk :)
Men nu blir det nog sova, är grymt trött + att man vet aldrig när man måste gå upp :) Fick iofs sova till 9.30 idag. Tack pappa, mamma & Stefan :P (inte för att klaga men blöjan satt åt fel håll, bara så ni vet till nästa gång) HAHA. Godnatt allihopa, hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0