LÅNG dag, men skön faktist :)

Travis McCoy - Billionaire
I wanna be a billionaire so fucking bad
buy all of the things I never had
uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
smiling next to Oprah and the Queen

Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city every night oh
I swear the world better prepare
for when I'm a billionaire

Sjukt bra låt, älskar den! Har verkligen fastanat vid den :)

            


Letar fortfarande lägenhet, men på måndag vet jag att det kommer brev iaf. Bra det! Längtar faktist lite :)
Idag har jag bara suttit hemma och glott här men snart ska jag slå på Twilight New moon. Har sett lite av den som sagt men vill ju se hela, sen får jag åka hem till Kenny om jag ska se sista :D Vi hade det så jävla mysigt sist. Båda somnade i varsin soffa & Sonny fick gå & lägga sig i sängen xP rooooooligt! Min lilla tös somande ganska lätt idag, killa henne lite på huvudet & nu har hon sovit sen 21 typ :) Jag råkade ha ner grinden också, KLANT! Det låter ju inte lite när den ramlar heller haha menfan, hon sov vidare, hon reagerade lite sen bara slockna hon igen :P haha skönt det. Nej, nu blir det film börjar få ont i arslet av att sitta här nu, inte speciellt skönt + att det finns ingenting att göra nu. Alla är ju ute på sitt roliga, så då ska jag ha mitt egna roliga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0