Kanonbra helg!

I torsdags var jag hem till Hanna & Frille & spelade Buzz, riktigt kul spel :) Senare på kvällen kom Jonas & vi åkte in till stan. Sov hos honom där & lånade hans dusch dagen efter för att slippa krångla med att åka hem imellan. Skulle med Sonny på 25 årsfest :) Angelica & Alexandra kom till Kenny & Sonny också, det var riktigt roligt för dom har jag inte träffat så mkt nu. Sen efter det kom Martin, Daniel & en kompis till dom :) Sen lyckades vi väl komma till festen runt 12 nåågon gång. Rätt sent men det var väl helt okej :P Drog därifrån ganska snabbt & gick hem till Daniel & satt där & prata om allt mellan himmel & jord. Musik i bakgrunden & trevligt folk är alltid trevligt :P Jag, Sonny, Angelica, Alexandra & Martin drog iväg sen och skulle sova & jag kan lova att det var sköööönt. haha Det blev en roligt kväll med trevligt folk :)

Idag har jag bara varit hemma & degat, rätt skönt faktist. Imorgon kommer min älskling tillbaka & jag längtar så jag nästan spricker. Hon har varit borta en hel vecka nu & det är låååååång tid!

Jag & min brorsa gick hem till min syster förut & det var helt okej, skönt att vara ute & gå faktist :) När vi kom fram fick vi grillat, väldigt gott. Vi hade en cykel där & fick låna en cykel av dom & jag kan lova att det var kålsvart efter den där skogsvägen. Både jag & Stefan var ganska nervösa tills vi kom ut på den lite större vägen ;) Fortfarande nervösa pga av vägen som dom aldrig lägger asfalt på. hahaha höll på att ramla flera gånger. Men sista biten tävlade vi som 2 idioter ;D kramp i benen? JA! haha Men men, skönt att man har rört lite på sig iaf :) behöver få lite kondition innan den försvinner helt & man inte kan röra sig nånting istället :P Nu ska jag faktist sova för jag är väldigt trött. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0