Kan det vara så?

Jo, tänk för att det kan det! Dom där små kan ha humör som ingen annan kan jag lova. Sjukt? Ja, det är det fan ;) Hon är envis som en jag-vet-inte-vad haha Smällar man får ta i mamma-jobbet tydligen x) Älskar henne lika mkt för. Men kan lova att det tar ganska mkt på psyket & tålamodet när hon väl håller på med sina små D A M P-utbrott ;D haha
Började med att vi skulle åka till mormor & hon vägra sätta sig i sin stol & ville sitta fram. Hon skrek som en besatt & då sa jag åt henne att då får hon stanna hemma & skulle gå in med henne till pappa, som precis skulle klippa gräset. Passade inte så bra. Gjorde ett nytt försök & hon fick samma utbrott som innan ;| Då tog mitt tålamod slut & jag tog ur henne ur bilen & gick in med henne, la henne i sängen med en napp & en filt. Efter 10 min sov hon! Så hon var väl antagligen väldigt trött, men hon behöver inte få utbrott för det. Lilla galningen! Snacka om att hon har humör alltså! Så nu sitter jag här & det blev inge mormor-besök för mig, typiskt! Men det kommer fler gånger som tur är :) Nu får hon sova en timme sen måste hon upp, annars kommer jag inte få henne i säng under hela natten & det vill jag verkligen inte ;| haha Men men, nu blir det en cigg sen lite tv tror jag :) Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0