Ja, det är jobbigt!

Lisa Sofia Karlsson
Sitter just nu & gör ingenting alls. Ska snart skicka iväg beställningar till Oriflame.
Jessica sitter i soffan & kollar på Disney Chanel :) Vi satt båda 2 där förut och åt varma mackor.
Jag vill ha jobb, lägenhet & en dagisplats till Jessica. Jag vill inte ha nånting med soc att göra men tyvärr så måste jag. Dom krånglar hela tiden & man måste tydligen vara xxxxx för att få pengar snabbt. Det stör mig!
Jag fick avslag från förtur på Öbo för att jag separerat i en annan kommun, helt sjukt! Som om jag inte
behöver nån hjälp då eller?! Puckon finns det ta mig fan överallt. Men om det fortsätter som det gör nu så skiter jag fullständigt i soc & öbo. Kan nog fixa det här på egen hand & deras såkallade hjälp, vilken hjälp btw? Den kan
jag nog klara mig utan. Blir bara så trött på allt strul. Men men, det lsöer sig nog snart hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0