Inge möte på arbetsförm.

Skulle in till arbetsförmedlingen idag men så blev det inte. Dom ringde och sa att min jobbcoach var sjuk & att hon skulle höra av sig om en ny tid. Inte okej! Jag som hade planerat in det så bra, men jag & Jessica tittar förbi hos Johnny på en kaffe istället :) Mamma ska ju ändå in till stan på nå möte så då kan jag lika gärna åka med istället för att bara sitta här & tråka! Blir helt okej faktist :)

Emmelie & William kom förbi idag & hälsa på. Gjorde inget speciellt förutom att vi glappa om allt möjligt skit som händer & inte händer ;) Alltid kul! Får se vad som händer & sker under veckan. Ska iaf ringa lite samtal idag innan jag åker in med mamsen mot den stora staden :P Hoppas allting blir som jag vill, då kommer ni se en "väldans happy Lisa" kan jag lova. Fick höra en sak från en kompis & det ska testas iaf :) Får se imorgon hur det blir med den saken.

Jessica är fortf. väldigt mammig & verkar lite nojig varje gång jag ska gå nånstans, även om det bara är in till rummet bredvid. Hoppas det släpper snart, är väl mkt i hennes huvud som spökar omkring med tankar & förändringar nu. Det blir bättre när hon & jag får ngt eget så hon kan vara lite för sig själv också :)

Btw, en låt som fastnat i mitt huvud & kommer förmodligen stanna där ett bra tag är Travis McCoy - Billionaire. Gud vilken bra låt! Älskar hans röst & texten & fan i mig allt med låten ;P

/Lisa Karlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0