Hemmakväll framför datorn ;)

Sitter hemma framför datorn just nu & har precis fått Jessica att somna :) Satt bredvid henne och killa henne i huvudet, det gillar hon verkligen :) Ska nog slå på Twilight New moon sen & se den nu när jag äntligen sett den första haha efter jag vet! Såg den hemma hos Kenny & Sonny & vi började faktist kolla på new moon men jag somnade efter en stund så det var ju inte så bra :D hehe men men, tur vi har den hemma så jag kan se heeeeela utan att somna :P Så det kan gå. Synd bara att man inte har en godispåse, då skulle kvällen vara fulländad :P
Har funderat nu några dagar på att börja jogga faktist, men alla som känner mig vet att jag är för lat för ngt sånt så det har bara funnits i mitt huvud, det har aldrig hänt xP Men jag vill iaf göra det, inte för att gå ner i vikt eller ngt sånt, men för att få bättre kondition och sånt trams & JAG VET att alla tänker nu, sluuuta rök! Men det har faktist ingenting med det att göra. Det har jag läst faktist :P Så det så! Man måste bara röra på sig lite mer än vad jag gör & ngn gång ska jag göra det ;)

Nu blir det msn & fb, kanske skriver lite sen :) byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0